Sektionsfotografering

Nästa vecka anordnar webb-/infoutskottet sektionens årliga fotografering, där vi fotograferar klasser och utskott i sektionen. Fotograferingen kommer ske i skrivsalen i Kårallen (garderoben på kravaller) torsdag 14/2 och fredag 15/2.

Nedan följer schemat vi har tagit fram efter bästa förmåga, där klassernas fotograferingar är anpassade efter schema så gott som möjligt.

Vill er klass/ditt utskott ha ett spexkort? Se då till att ha det planerat innan er tid börjar eftersom det kommer vara knappt om tid för det under själva fotograferingen.

Om något ser tokigt ut i schemat eller om er klass/ditt utskott vill byta tid så får ni gärna skicka iväg ett mail till info@d-sektionen.se.

Är du intresserad av att se bilder från tidigare år? Surfa då in på d-sektionen.se/filarkiv/fotoalbum.

Schema

En tid är 15 min med undantag för vissa tider som är längre då flera klasser kommer samtidigt, i dessa fall är det valfritt hur ni grupperar er.

Klasser

Torsdag 14/2

IT2 – 9.45
D2b – 10.00
D1c – 10.15
IT1 – 10.30
IT4+ – 11.00 (20 min)
D4+ – 11.20 (20 min)
U4+ – 11.40 (20 min)
D3 – 12.00 (30 min)
D1b – 12.30
IP1 – 12.45
U1b – 13.00
D1a – 14.45
U1a – 15.00
IT3 – 15.15

Fredag 15/2

D2a – 10.15
D2c – 10.30
U3 – 12.15
IP2 – 12.30
U2b – 12.45
U2a – 13.00
IP3 – 15.15

Utskott/föreningar/övrigt

Torsdag 14/2

AktU – 10.45
Webb/Info – 14.00
Alumni – 14.15
UtbU – 14.30
Valberedningen – 15.30
D-LAN – 15.45
STABEN – 16.00
Kansliet – 16.15
Styret – 16.30

Fredag 15/2

SexIT – 10.00
D-Group – 10.45
Link – 11.00
MafU – 11.15
Werk – 11.30
NärU – 12.00
D-band – 14.00
Acats – 14.15
Donnastyret – 14.30
Donna (alla tjejer och icke-binära) – 14.45
PubU – 15.00